Ahoj! Welcome to we world!!! Rose vagyok, és ez életem első blogja, társszekrim Melinda Moon! ^^ Jó olvasást, és kényelmes ülőhelyet kíván:
R.C.W.

Minden jog Stephenie Meyer írónőt illeti, nekünk semmi anyagi hasznunk nem származik belőle. A történet mégis saját!!! Az oldalról bármit másolni TILOS mert előbb utóbb megtudjuk! Ha itt vagy, esetleg csak betévedtél, KOMIZZ!!! Minden véleményt-legyen az pozitív vagy negatív-szívesen fogadunk akár kommentárba akár chet-be írtat!!! A történet itt-ott tartalmaz trágár szavakat és előbb-utóbb +18-as karikát fog viselni mint horror mint erotikai részek miatt!!!
Puszi:
Rosalice Charlotte Whiteblack & Melinda Moon

2012. augusztus 24., péntek

Új történet. Megnyíljon, vagy ne?

Sziasztok! Új döntöttem, új történetbe kezdek. De! Szeretném a véleményeteket kérni, hogy megnyíljon-e vagy nem. Saját! Kérlek, szavazzatok oldalt!


"ELŐSZÓ

Sziasztok!
A nevem Lilian Black, Rose kitalált karaktere vagyok. Megkért, hogy mutassam be nektek a történetet, mert ő lusta hozzá. Nem mondott újat… Én pedig úgy döntöttem, hogy vállalom. Hiszen, ha belegondolunk, ha ő nem lenne, én se léteznék. Akkor beszélek egy kicsit magamról: Szóval, a nevem Lilian Eveline Black, de általában csak Lilithnek becéznek. Miért? Jó kérdés. Mert akár hiszitek akár nem, ez volt az első szavam. Erről majd a történetből többet is megtudhatsz. Tuuudom, hogy most nyomatjátok a tipikus „Óóó, ne már, Lilith húzza az agyunkat” szöveget, de nem spoilerezek, sajnálom. Visszatérve a fő témához, hozzám: Nem mondok újat, ha tájékoztatlak titeket, hogy mivel Rosenak vörös a haja, és barna a szeme, a szereplői is általában ezekkel a tulajdonságokkal vannak megáldva. Köztük én is… Gáz, mi? Megközelítőleg 164 cmre lettem tervezve. Én nem tartom magam alacsonynak. Nem vagyok se kövér, se deszka, tökéletesnek tartom az alkatom. Remélem el tudtok képzelni… Nem? Akkor majd kerestetek Roseal képet. Így neki is lesz munkája. Tudom, gonosz vagyok, de na (!), ez van. Így teremtettek. Szóval, a jellememről: Szadista, kissé magának való, közömbös, buzgómócsing, kedves, aranyos, cuki, édes, ennivaló, kedves, aranyszívű, szerény de koránt sem egoista. Ja, és nem utolsó sorban 18 éves.
Hogy mondjátok? Ne pofázzak, hanem inkább a történetről beszéljek? Eh… jó!
Én, mint a főszereplő, New Yorkban éltem eddig. Perfect élet, sok sok barát, macsó pasi, stb. Egyszóval, mindenem megvolt, amire vágytam. Egészen… addig a napig. Addig, amíg anyám el nem döntötte, hogy nekünk márpedig feltétlen szükséges Los Angelesbe költöznünk. És innen kezdődik a történet. Hisz Los Angelest nem hiába hívják az Angyalok városának. A városnak sötét titkai vannak, amelyek nem félnek felfedni magukat, ha beköszönt az éjszaka. De mi lesz, ha a saját múltamban is felfedezek egy ilyen „sötét titkot”?
Felkeltette az érdeklődésedet? Tökéletes! Akkor olvasd!"

Az Akatsuki legyen veletek:
Rose

Nincsenek megjegyzések: