Ahoj! Welcome to we world!!! Rose vagyok, és ez életem első blogja, társszekrim Melinda Moon! ^^ Jó olvasást, és kényelmes ülőhelyet kíván:
R.C.W.

Minden jog Stephenie Meyer írónőt illeti, nekünk semmi anyagi hasznunk nem származik belőle. A történet mégis saját!!! Az oldalról bármit másolni TILOS mert előbb utóbb megtudjuk! Ha itt vagy, esetleg csak betévedtél, KOMIZZ!!! Minden véleményt-legyen az pozitív vagy negatív-szívesen fogadunk akár kommentárba akár chet-be írtat!!! A történet itt-ott tartalmaz trágár szavakat és előbb-utóbb +18-as karikát fog viselni mint horror mint erotikai részek miatt!!!
Puszi:
Rosalice Charlotte Whiteblack & Melinda Moon

2012. február 18., szombat

1.Fejezet: A Találkozás!

Az első fejezetet ügyesen le is töröltem, de most megírom újra! xD 
Ne nevessetek ki!


/Nessie szemszöge/


Reggel az ébresztőóra rikácsolására ébredtem. Egy jól irányzott mozdulattal lecsaptam a kis készüléket, ami azon nyomban eltört. Na de jó! Ez ezen a héten a harmadik, pedig még csak szerda van. 
Felkeltem és elcammogtam a tükörig. Majdnem szívinfarktust kaptam, a látványtól. Elnevettem magam. Bementem a fürdőszobába, letusoltam, megcsináltam a hajam és felöltöztem. A mai tanítást kihagyjuk, ugyanis nincs sok kedvünk a suliban összeakadni a Volturi-val. Igen, a Volturi ma érkezik Forks-ba. Lerobogtam az emeletről, egyenesen a konyhába. 
- Jó reggelt! - köszöntöttem a nappaliban lévőket. 
- Neked is! - válaszoltak kórusban. 
Letelepedtem a konyhába. 
- Mit kérsz reggelire? - fordult felém Esme. 
Elgondolkodtam. Éhes nem nagyon voltam, de a torkom iszonyúan kapart. 
- Vért. Elmennék vadászni. 
- Egyedül  nem! - dörrent fel apa. 
- Nem vagyok 5 éves, hogy megszabd mit tegyek és mit nem! - vágtam vissza. 
Apa elmosolyodott. 
- De, pontosan annyi vagy!
Megforgattam a szemem. 
- Csak féltünk téged, kicsim! - csendült fel anya hangja is - Hisz, nemsoká itt lesz a Volturi. 
- Időben visszaérek! Sőt! Találkozzunk a réten!
Majd választ sem várva belevetettem magam az erdőbe. 
Vadászatom sikeresnek bizonyult, több mint 5 szarvast terítettem le. Az adott időben, a kijelölt helyre futottam. Lefékeztem a családomnál. Hirtelen öt csukjás alakot pillantottam meg. Az egyik Aro volt. Ezt tudom. Volt ott még egy nagy belga állat is, amelyik hasonlított Emmett-re. Hallottam, hogy apa felkuncog előttem erre a gondolatomra. Na igen, utálom, hogy apám agyturkász. A másik férfi is izmos volt, de nem annyira, mint az Emmett-hasonmás. A lány talán még nálam is kisebb volt. 
~Jane?~kérdeztem gondolatban, mire apa egy aprót bólintott. 
Akkor ott mellette az biztos az ikertestvére. Alec. 
Ismét bólintás. 
Alec. A leg....legszebb fiú akit valaha is láttam. Mogyoróbarna haja fénylett a napsütésben, mint tökéletes porcelánarca. Szemei vörösen izzottak. És elvesztem bennük. Valami megdobbant bennem, egy érzés ami eddig nem. Beleszerettem egyetlen pillantás alatt. 


/Alec szemszöge/


A szobámban olvastam az "Üvöltő szelek"-et. Nem rossz könyv, csak egy kicsit nyálas. Húgom egyszer csak berobbant a szobába, mint valami élő bomba. 
- Nem akarok menni! Elegem van a hülye Cullen-ekből. Olyan nagynak képzelik magukat, csak mert van két félvér korcsuk - szinte tombolt. 
- A kopogást is feltalálták - vetettem oda a könyv mögül. 
- Nem érdekel. Hogy is hívják őket? Rosalinda és... 
Ledobtam az olvasmányt.
- Renesmee - adtam meg az információt. 
- Az! Renesmee. Még egy ilyen nevet! Na gyere!
Felálltam az agyról és magamra kanyarítottam köpenyem. Elindultunk, egyenesen Forks felé. 
És ott voltak. Mind a tízen és vagy 15 hatalmas farkas. Védelmezően vették körül a félvéreket, akikből ezáltal semmit sem láttunk. 
- Carlisle! Kedves barátom! - szólalt meg Aro. 
A bronz hajú vámpír - azt hiszem Edward - felhorkantott, a "Kedves barátom!" mondatra. 
- Miért jöttetek? - kérdezte. 
Jane felmordult. 
- Nem beszélhetsz így a Mesterrel! - kiáltott fel és szemét Edward-ébe fúrta.  De nem sokat ért vele, ugyanis a Bella nevű vámpír kiterjesztette mentális pajzsát. Húgom idegesen fújtatott, majd meghallottam egy nagyon halk kuncogást. Ebből baj lesz. 
- Ki mer kinevetni? - kérdezte Jane. 
Egy kar emelkedett ki, leghátulról. Az egyik félvér!
- Tegyük félre az ellentéteket, kedveseim. Tulajdonképpen a kedves lányaitok miatt jöttünk. Meg szeretnénk tekinteni őket, hogy mennyit fejlődtek 5 hosszú év alatt. 
Két, tinédzser lány lépett elő. Teljesen ugyanolyanok voltak, kivéve a hajuk állagát. De ez egyik lány, teljesen lekötötte figyelmemet. Ő volt az. Renesmee Carlie Cullen. És...gyönyörű volt. Szememet nem tudtam levenni róla. Figyeltem minden rezdülését, arcán a mosolyt, szemében a csillogást. Belé szerettem. 
Amint elhagytuk a tisztást, berohantam az erdőbe, remélve, hogy Nessie követ. Nem tévedtem.

Nincsenek megjegyzések: