Ahoj! Welcome to we world!!! Rose vagyok, és ez életem első blogja, társszekrim Melinda Moon! ^^ Jó olvasást, és kényelmes ülőhelyet kíván:
R.C.W.

Minden jog Stephenie Meyer írónőt illeti, nekünk semmi anyagi hasznunk nem származik belőle. A történet mégis saját!!! Az oldalról bármit másolni TILOS mert előbb utóbb megtudjuk! Ha itt vagy, esetleg csak betévedtél, KOMIZZ!!! Minden véleményt-legyen az pozitív vagy negatív-szívesen fogadunk akár kommentárba akár chet-be írtat!!! A történet itt-ott tartalmaz trágár szavakat és előbb-utóbb +18-as karikát fog viselni mint horror mint erotikai részek miatt!!!
Puszi:
Rosalice Charlotte Whiteblack & Melinda Moon

2012. február 17., péntek

Árnyákvilág~12.Fejezet:Volturi bál

Sziasztok!!! Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon(!!!!!) sajnálom a sok sok késést!!!! Na de jó olvasást! JAaaaaa és köszönöm a komikat!!!! Zene- és valami ilyesminek képzeljétek a nyitótáncot! xD Még egy kérés! Tudnátok nekem képszerkesztő linket/nevet írni! Nagyon megköszönném!!!! 
Ja és a végéért nem fikázni!!


/E/3.személy/


- Akkor ti most jártok? - bökött fejével Cathernina Howett az ebédlő túloldalára. 
Valerie felsóhajtott. Járnának? Nem biztos. Csak szeretik egymást. Végiggondolta ezt a dolgot, mert ugyan a fiú egy hete kinyögött egy fásult "Szeretlek!" - et, de nem kérte meg, hogy a barátnője legyen. 
Félrebiccentett fejjel válaszolt barátnője aggasztó kérdésére. 
- Igen - bukott ki belőle. 
Cathy lenyelte a szájában lévő falatot és úgy válaszolt. 
- Helyes. Az a fiú ilyen hulla, amióta az eszemet tudom. Egyedül jár és bajba keveredik - magyarázta Cathy. 
Valerie elmosolyodott. Tudta jól, hogy milyen Peter. Hisz ő egy vérfarkas - és ezt csak a lány tudta - és így nehéz elvesztenie a fejét. De szerette a fiút akkor is ha ilyen fafejű.
- Tudom. De csak meg kell  ismerni - válaszolt a lány. Majd eszébe jutott valami - Te, Cathy! Holnapután bált szerveznek a  Palazza de Priori - ban. Nem jössz el?
Cathernina úgy tett mint aki gondolkodik. 
- Szívesen. De akkor ma eljössz velem vásárolni - követelte a lány.
Valerie felkacagott. 
 - Megegyeztünk - bólintott rá.


/Valerie szemszöge/


Végül én, Cathy, Demi, Jane, Anya, Sarah és Ren elmentünk a legeslegjobb alkalmi ruha boltba. A neve a "Wonderful Dress" nevet viselte. Anya azt mondta, hogy innen vette a menyasszonyi ruháját. Hosszas keresgélés után - 5 óra hossza - mindenkinek megvolt a viselete csak nekem és anyának nem. Jellemző. Mivel ragaszkodtunk a vörös színhez, azért nehéz volt találni.  De végül is "győztünk", mindkettőnknek kerítettünk egy-egy selyemruhát. Egy kicsit merész volt és vadító, de pont ezt akartam. Természetesen nem kell mondanom, hogy Peter- el megyek. De nem csak olyan vendégek lesznek ott, akiket szeretek. Nem-nem. Ugyanis az én okos apám meghívta Woodrow-ékat, a McForry ikreket és Cullen-éket is. 
- Kezdhetünk készülődni? - rontott be Demi.
- Aham - bólintottam rá. Mindenki betódult a szobámba - még Cathy is - és elfoglalta magát. Sminkeltek, felöltöztek és megcsinálták a hajukat. Így én is. Letusoltam, sminkeltem, elkészítettem a hajam és belebújtam csodás ruhámba. Fejemre illesztettem a Volturi koronát is. Kész voltam. 
- Jajj de szép vagy! - ölelt meg anya.
- Köszönöm a...Renesmee - istenem, majdnem lebuktattam magunkat. Na mindegy, úgy látszik, Cath nem nagyon vette észre, hogy a Palazza de Priori-ba van. 
- Nyomás! - kiáltottam fel. 
Besétáltunk a nagyterembe. Eltűntek a trónok és az egészet báli teremmé rendezték. Csodásan nézett ki, mindenütt fehér és vörös díszek voltak felaggatva. A Denali és a Cullen klán. Arcomra varázsoltam mosolyomat és köszöntöttem őket. 
- Bella, Edward, Alice, Jasper, Emmett, Rosalie, Carlisle és Esme. Köszöntelek titeket minálunk - majd mindegyikkel kezet ráztam. 
- Szia Valerie! Szeretnénk neked bemutatni a Denali klánt. Ő itt ..- kezdte a legidősebb Cullen de félbeszakítottam.
- Tudom kik ők, apa emlékeiből. Elezar, Carmen, Tanya, Kate  és Garett - mosolyogtam elbűvölően. 
- Remélem már nem nehezteltek ránk... - sóhajtott fel apa. 
- Nem, már nem - válaszolta tömören Tanya. 
Lehajtottam a fejem. Hát igen, pont apám végzett Irina-val néhány évvel ezelőtt. Aztán megpillantottam Peter-t és hozzá siettem.
- Pet! - ugrottam a nyakába.
- Valerie! - ölelt magához - Gyönyörű vagy!
Beharaptam az alsó ajkam. 
- Köszönöm!
Ajkát az enyémre illesztette és sokáig nem is engedte el. Mikor vége lett, láttam, hogy apa és anya mosolyogva figyelnek, és ez egy kicsit zavart. Majd meghallottuk Aro hangját. 
- És most induljon a nyitótánc! - harsogta a mikrofonba, majd új feleségét a parketre vezette. Sokkal jobban nézett ki mióta kimentettük a Dark- ok karmai közül. 
- Enyém lehet az első tánc? - fordított maga felé Peter. 
- Másé nem is. 
Kézen fogott és táncra húzott. Kezét a derekamra helyezte. És akkor megszólalt a zene. Szinte lebegtünk a keringő közben, egy teljesen új világba. 


Eltelt ekét óra és a hangulat nem hagyott alább. De egyszer csak az én igen érzékeny fülem sikítást hallott. Kiszaladtam a kertbe és láttam, hogy Abbygea egy ember vérét issza. De hisz ez...
-Cathy!


















2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Nem baj a késés :) Szegény Cathy :( Remélem megmentik! Szépek a ruhák!
Várom a következő fejezetet,
Puszi
Mary

Natalie írta...

NAGYON JÓ LETT!!:D
tök szépek a ruhák!!!:D
mi lesz cathyvel??
juj lécci siess a kövivel!!:D


millió puszi:

Natalie