Ahoj! Welcome to we world!!! Rose vagyok, és ez életem első blogja, társszekrim Melinda Moon! ^^ Jó olvasást, és kényelmes ülőhelyet kíván:
R.C.W.

Minden jog Stephenie Meyer írónőt illeti, nekünk semmi anyagi hasznunk nem származik belőle. A történet mégis saját!!! Az oldalról bármit másolni TILOS mert előbb utóbb megtudjuk! Ha itt vagy, esetleg csak betévedtél, KOMIZZ!!! Minden véleményt-legyen az pozitív vagy negatív-szívesen fogadunk akár kommentárba akár chet-be írtat!!! A történet itt-ott tartalmaz trágár szavakat és előbb-utóbb +18-as karikát fog viselni mint horror mint erotikai részek miatt!!!
Puszi:
Rosalice Charlotte Whiteblack & Melinda Moon

2012. január 23., hétfő

Árnyékvilág~3.Fejezet: Bajos nap

Halihóóó!Köszönöm a komikat: cara-nak, Dinah-nak, Natalie-nalk ésB.Mary-nek!!! ♥ Jajj, de szeretek titeket!! :")))) Zene


/Valerie Volturi/



Mikor kiléptem az álmok világából, kicsit fáradtan , de felültem az ágyamban. Megdörzsöltem a szemem, hogy kicsit kitisztuljon a látásom, majd ásítottam egy nagyot. Kimásztam pihe-puha ágyamból és fürdő felé vettem az irányt. Elvégeztem a szokásos reggeli rituálét, majd felöltöztem. Egy itt-ott lyukas farmeret vettem fel, hozzá egy pánt nélküli felsőt és egy magassarkú szandálféleséget. 
~El kell mennünk vásárolni!~szóltam Demi, Jane-nek, Sarah-nak és Heidi-nek telepatikusan.
Felvettem egy fehér bőrdzsekit, majd vállamra fektettem az iskola táskámat. Kimentem a folyosóra, kulcsra zártam az ajtót és vártam.Türelmesen várakoztam, ami rám nem igazán volt jellemző. Néhány perccel később megpillantottam apát és Jane-t majd nemsokkal később Damon és Demi kettőse is feltűnt. Majd Selena is felbukkant.
-Selena, te meg minek öltöztél így ki?-kérdeztem. Egy zöld ruha volt rajta, egy barna pulóver féleséggel, arany magassarkúban.
-Ha nem tudnád-szólalt meg fontoskodó hangon-jövőhéten lesz az Őszi bál és nem szándékozom egyedül menni.
-Nem akarom megszakítani eme csodás bájcsevejt, de ha nem sietünk nem hallom Mrs.Roberts lenyűgöző fizika előadását.-szólalt meg Damon. 
Erre a mondatára elnevettem magam. 
-Menjünk.-odadobtam apának a kulcsot, mondván: te vezetsz.
-Őfelsége cipelteti a fenekét.-szólt be Damon.
-Hazajövünk megverlek.-fenyegettem meg.

Amint begurultunk a Lamborghini-vel az iskolai parkolóba, minden egyes szem ránk szegeződött. Úgy néztek ránk, mintha egy elcseszett kísérletek lennénk.
-Utálom ezt a felhajtást.Úgy néznek ránk mintha nem láttak volna embert.-morogtam.
-Senki sem szereti, meg kell szokni.-értette egyet Jane-De tudtommal nem vagy ember.
~Jó akkor vámpírt!~ezt már az elméjében mondtam.
-De az sem vagy!-tiltakozott egy mosoly kíséretében.
-Elmentem biológiára.-jelentettem ki, miközben elsiettem. Hallottam, hogy Selena jön utánam. Nem nagyon izgatott. Amint beléptem a terembe orromat megcsapta a hagyma keserű illata. Visszatartott lélegzettel foglaltam el a helyem Peter mellett.
-Szia, Valerie!-köszöntött.
-Szia Peter!
-Mivel nekem van ma első órám magukkal, szeretném közhírré tenni, hogy jövőhét pénteken magrendezésre kerül az úgy nevezett "Őszi bál". Igen, Mr. Wellcent a megjelenés kötelező, méghozzá alkalomhoz illő öltözettel. Valamint Partnerrel.
-Baromság!-suttogta Peter.
-Hülyeség!-motyogtam én. 
Egymásra néztünk, majd másodperc pontossággal mosolyogtunk a másikra.
Azóta nagyban pörög az óra és éreztem , hogy szempillám hirtelen nagyon nehéz lesz. Majd megláttam egy cetlit.
"Nem bírod a bálokat?"
"Nem az, hogy nem bírom, hanem unom. Rengetegen voltam már."-firkantottam vissza.
"Ha annyi szál haja lenne Mr.Sean-nek ahány bál volt Volterrában, nem kéne neki parókára költekezni."-írta.
Alig bírtuk elfojtani a nevetésünket.
-Úgy látszik, vannak itt olyan diákok , akik úgy érzik, nem kell figyelni az órámon és helyette levelezéssel töltik a drága időt. Ideadná kérem Mrs.Volturi?-nyújtotta felém a kezét.Úristen! Átadtam a levelet és ahogy a tanár olvasta pirosból lett az arca lila. Majd az asztalához sétált, felírta az én és a Peter nevét egy cetlire és átadta. Elolvastam: "Ma 4 órakor büntetés. Diák: Valerie Volturi."
-Na ne!-suttogtam. De ez mit jelent?
-Délután az 5-ös teremben.-jelentette ki a tanár és folytatta az órát.

Dühösen csaptam be a rozsdás iskolai szekrényemet. Most Peter miatt mehetek 4-kor büntetésbe harci technika tanulása helyett.
-Na akkor délután tali?-dőlt a falnak mellettem az említett.
-Igazán örülök, hogy ilyen lazán fogod fel ezt az egészet, de nekem ez csak a 2. napom itt és egyből ez történt. Nagyon köszönöm.-vágtam a fejéhez. Hirtelen nevetni kezdett. Az biztos, hogy nem ilyen reakciót vártam.
-Mi olyan eget verően vicces?-rivalltam rá.
-Semmi...csak, hogy így felhúzod magad egy...egy ilyen apróságon.-nyögte.
-Hehehe. Remélem oltári jól szórakozol.-szinte fortyogtam a dühtől.
Mosolyogva a saját szekrényéhez ment. Egyszer csak valaki megpöckölte a hátam. Azt hittem, hogy Cathy az, de tévedtem.
-Szia,a nevem Mike Wayne.-nyújtotta a kezét egy nagyon helyes fiú.
-Szia, az enyém Valerie Volturi.-simítottam a tenyerem az övébe.
-Szóval Valerie, van már partnered a bálra?-kérdezte. Atya gatya, ez el fog hívni! tekintetem azonban Peter arcát fürkészte,és egy énem azt akarta, hogy ő kérdezze ugyanezt. De az,hogy csak idegbeteg módjára kirántotta a saját szekrényét, nem győzött meg.
-Még nincs.-válaszoltam végül és mosolyt varázsoltam arcomra.
-Akkor eljönnél velem?-nézett a szemembe. Azok a hatalmas barna szemek!! Huh!
-Persze, miért ne?-tettem fel a költői kérdést.
-Add meg a számod és majd felhívlak.-kérte, mire előkaptam egy tollat és ráfirkantottam a telefonszámom.
-Szia!-puszit nyomott az arcomra. 
Elégedett vigyorral a képemen mentem oda Peter-hez.
-Nekem már van partnerem, veled mi van?-gúnyolódtam.
-Jó trükk, Valerie, de én nem vagyok az a féltékeny típus.-és elterült arcán kaján vigyora.
Közelebb mentem hozzá és szinte a fülébe suttogtam.
-Komolyan?
-Tényleg.-éreztem, hogy még mindig mosolyog. Hirtelenen kiesett telefonja a zsebéből, ami két másodperc múlva a markomban volt.
-Add ide!
-Mit adsz cserébe?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel, de mosolyogva. A folyosó teljesen üres volt.
-Elkaplak.-jelentette ki mire futottam is. Hirtelen egy nagy tócsát láttam elterülni a padlón ezért megtorpantam, de Peter belém jött és gyakorlatilag átkarolt. 
-Az enyém.-suttogta miközben maga felé fordított.
-Valerie Volturi!-hallatszód-ott a hátam mögül. Én meg megfordultam, hogy szembenézzek dühtől tajtékzó apámmal.

Sáláláláááá ennyi volt!! Komikat drágáim!!! 

4 megjegyzés:

Natalie írta...

Kedves Ness!
Az agyhalál szélén állok ettől a függővégtől úgyhogy leszel szíves hamar hozni a frisst!
Egyébként jó feji lett.

Millió puszi az agyhalál széléről is:

Natalie


U.i.:igen kicsit bolond vagyokXDXDXD

Natalie írta...

ja és igen benne vagyok a cserébe:)banner vagy link csere?

Névtelen írta...

Szia!
Huh, hát az már alapból nem egy jó kezdet beszélgetéshez, ha a teljes neveden szólítanak... remélem a következő fejezete már a bál lesz, eléggé kíváncsi vagyok rá :) Vagy legalább a következő utáni.
Puszi
Mary

LaMes.♥ írta...

Sziaa!
úrissten.. O.O tényleg régebben ültem gépnél, mint gondoltam.
BEFEJEZTED AZ ELŐZŐ TÖRIDET? Naneee.
Szégyellem magam, hogy nem komiztam hozzá, de most elolvastam. Iszonyatjólett a vége, már alig várom a 2. részt.♥
És ez az új sztorid is.. Nagyonbejöön. :)
Ettől a függővégtől az én idegrendszeremet is megkímélhetted volna. Az apja.. xDD
NAszóval, légyszi hozd hamar a kövi fejiit. :)
x.o.x.o LaMes Grock.

ui: nálam is van friss, remélem benézel, és komizol is hozzá. :) Várom a véleményed, én is írtam nálad. :D
http://flirtsandalfas.blogspot.com