Ahoj! Welcome to we world!!! Rose vagyok, és ez életem első blogja, társszekrim Melinda Moon! ^^ Jó olvasást, és kényelmes ülőhelyet kíván:
R.C.W.

Minden jog Stephenie Meyer írónőt illeti, nekünk semmi anyagi hasznunk nem származik belőle. A történet mégis saját!!! Az oldalról bármit másolni TILOS mert előbb utóbb megtudjuk! Ha itt vagy, esetleg csak betévedtél, KOMIZZ!!! Minden véleményt-legyen az pozitív vagy negatív-szívesen fogadunk akár kommentárba akár chet-be írtat!!! A történet itt-ott tartalmaz trágár szavakat és előbb-utóbb +18-as karikát fog viselni mint horror mint erotikai részek miatt!!!
Puszi:
Rosalice Charlotte Whiteblack & Melinda Moon

2012. augusztus 23., csütörtök

Díj


A szabályokról:
    - Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
    - A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell.  
    - 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
    - 11 embert meg kell jelölni és linkelni.  
     - Nincs visszaadás/visszajelölés.

ROSE


11 dolog rólam

1. Kedvenc Twilight párosom a Reneslec.
2. (Spoiler) Új, saját történetet kezdtem el írni, aminek az előszavát hamarosan felrakom, és ti döntötök, megírjam-e.
3. Három kutyám van.
4. Nagy Fekete Dani és Horvát Zoli rajongó vagyok.
5. Imádom a Narutót.
6. Imádom az 1AÉ-t, és a HB-t :)
7. Élek-halok japánért
8. "A rock örök" Imádom a rockzenét és a theGazettE-t
9. Két kedvenc bandám: Skillet és Linkin park
10. Az igazi nevem nem árulom el ;)
11. És ennyi ^^
Chelsea kérdései:

1. Mi a kedvenc zeneszámod? Skillet-Whispers in the dark
2. Kedvenc énekes? Ruki ^^ (theGazettE)
3. Szereted az állatokat? Aha :)
4. Kedvenc színész? ... Nincs.
5. Mi volt az első értelmes szó, amit kiskorodban megtanultál? Csodagyerek voltam, és azt mondtam hooogy *hatásszünet* "apa" ^^
6. Kedvenc évszak? Tél
7. Városban vagy faluban élsz? Városban
8. Mi a kedvenc sportágad? Ööö... a lustaság sportnak számít? Mert ha igen, akkor az ^^ Ha nem... akkor az úszás :)
9. Szeretsz kézimunkázni? Öhm... :$ Mivel perverz a fantáziám, azt mondom, hogy nem xdd
10. Van háziállatod? 3 is ^^ A papagáj lelépett :@
11. Hol nyaralnál szívesebben: hegyek vagy tengerpart? Tengerpart :D

Mivel kérdések híján vagyok, felteszem ugyanazokat ^^


1. Mi a kedvenc zeneszámod?
2. Kedvenc énekes?
3. Szereted az állatokat?
4. Kedvenc színész?
5. Mi volt az első értelmes szó, amit kiskorodban megtanultál?
6. Kedvenc évszak?
7. Városban vagy faluban élsz?
8. Mi a kedvenc sportágad?
9. Szeretsz kézimunkázni? (xdd, gomen, nem tudtam megállni)
10. Van háziállatod?
11. Hol nyaralnál szívesebben: hegyek vagy tengerpart?



Nem tudok nektek hét embert linkelni, csak Mea-oneesan Egy-két blogját és Kimiko-san blogocskáját ^^

 

Meli

11 dolog rólam:

1. Internetfüggő vagyok xD
2. Van egy húgom (tőle kaptuk a díjat)
3. Szlovákiában élek.
4. Most megyek a 8.-ba.
5. Tiszta 1-es tanuló vagyok.
6. Mielőtt kiröhögnétek, hogy ilyen hülye vagyok, elárulom, hogy nálunk fordítva van az osztályzás. xD
7. A szüleim tanárok.
8. Utálom a macskákat.
9. Nem tudok énekelni és rajzolni.
10. Imádok olvasni.
11. Hát... ennyi lenne

Chelsea kérdései:

1. Mi a kedvenc zeneszámod? Pfhú... sok van
2. Kedvenc énekes? Öhm.. passz
3. Szereted az állatokat? igen
4. Kedvenc színész? Nikki Reed... asszem
5. Mi volt az első értelmes szó, amit kiskorodban megtanultál? Nemtom. Asszem, a "vava". Értsd: kutya.
6. Kedvenc évszak? Tél és nyár
7. Városban vagy faluban élsz? Város
8. Mi a kedvenc sportágad? Úszás, görkorizás... ha ez sport
9. Szeretsz kézimunkázni? Én nem úgy értelmeztem a kérdést, mint Rose. Igen. És a kézimunka alatt ilyeneket értek: gyögyfűzés, karkötőcsomózás, stb.
10. Van háziállatod? Van. Két papagáj.
11. Hol nyaralnál szívesebben: hegyek vagy tengerpart? Mindkettő

A kérdéseim ugyanazok.

Nincsenek megjegyzések: