Ahoj! Welcome to we world!!! Rose vagyok, és ez életem első blogja, társszekrim Melinda Moon! ^^ Jó olvasást, és kényelmes ülőhelyet kíván:
R.C.W.

Minden jog Stephenie Meyer írónőt illeti, nekünk semmi anyagi hasznunk nem származik belőle. A történet mégis saját!!! Az oldalról bármit másolni TILOS mert előbb utóbb megtudjuk! Ha itt vagy, esetleg csak betévedtél, KOMIZZ!!! Minden véleményt-legyen az pozitív vagy negatív-szívesen fogadunk akár kommentárba akár chet-be írtat!!! A történet itt-ott tartalmaz trágár szavakat és előbb-utóbb +18-as karikát fog viselni mint horror mint erotikai részek miatt!!!
Puszi:
Rosalice Charlotte Whiteblack & Melinda Moon

2017. november 26., vasárnap

A(z) pokol és névváltoztatás

Én is azok közé tartozom, akik visszavonhatatlanul belezuhantak a hatalmas népszerűségnek örvendő Az remake imádatába. Jelenleg az életem döntő részét Az (haha) és a Stranger Things köti le, és mint igazi  írópalánta, el is kezdtem róla derékból két történetet. Csekkoljátok, ha gondoljátok!

It

Nincsenek megjegyzések: